2011. október 28., péntek

Polar S1 footpod - sebesség és távolságmérő - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Eladó a képeken látható POLAR S1 Footpod - sebesség és távolság távolságmérő.
(1 kép gyári, a többi az eladó termékről készült! )
Futáshoz, kocogáshoz sebesség és távolságmérő. Pontos pillanatnyi sebesség kijelzése teszi hatékonnyá. RS200, RS300x, RS400, S625X, S725X, FT60, FT80 órákhoz kompatibilis.
Ezzel a cipőre könnyen feltehető, futás közben nem zavaró kiegészítővel, pontosan mérhetjük a futó edzéseink távolságát, sebességét km/ó vagy perc/km kijelzéssel. Először egy tesztet kell futnunk a szerkezettel, ami ezután pontosan ki tudja számolni a távolságot. 3 km alatti távolságban 5%-on belüli a tévedése, hosszabb futásoknál már elenyésző. Súly 62gramm.
Működési elve eltérő sok más cég termékétől. Itt NEM lépésszámból kalkulál távot a mérő! Az S1 foot POD két dolgot mér: a vízszintes irányú elmozdulást és a függőleges irányú elmozdulást. Szóval egy helyzetérzékelő van benne,. A távolságot nem a vízszintes és nem a függőleges lépéshosszunk adja, hanem annak átlóját számítja ki, így pontos távolságot kapunk hegyre fel illetve le futáskor is.
További infó: http: //zerge. info/polar-s1-foot-pod. html,   vagy
http: //www. polar. fi/en/products/accessories/S1_foot_pod
Pár hónapja RS300x órával (használtan) vásároltam, párszor használtam de mivel leginkább teremben edzek, kihasználatlanság miatt adnám el. Leginkább a kardio infók érdekelnek, ahhoz pedig elég a mellkas öv...
Mivel az órával együtt vásároltam, doboza nincsen, csak az angol, német, francia... stb nyelvű használati utasítást tudom adni hozzá.
Személyes átvétel Veresegyházon lehetséges egyeztetett időpontban, vagy Budapesten a Móricz Zsigmond körtéren is megoldható.
Egyébként marad a postai csomag...
Mivel a terméket én is használtan vásároltam, garanciát én sem kaptam rá... én sem tudok rá garanciát vállalni! (természetesen kipróbáltam, párszor használtam... működött! )



Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-04 11:42
. Polar S1 footpod - sebesség és távolságmérő - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése